Dnia 5 listopada 2018 roku odbyło się posiedzenie Zarządu Stowarzyszenia Saperów Dębickich, na którym ustalono przedsięwzięcia związane z bieżącą działalnością organizacji.
Ustalono przebieg i organizację spotkania opłatkowego oraz spotkania towarzyskiego w miesiącu styczniu 2019 roku. O szczegółach obu przedsięwzięć Zarząd informował będzie na stronie internetowej.
Zarząd rozpatrzył pismo kol. Krzysztofa Glijera dotyczące wyjaśnienia kwestii dotyczących podjętych decyzji przez Zarząd w ostatnim okresie działalności. Odpowiedzi na wszystkie sprawy zawarte w piśmie zostały udzielone w obecności kol. Krzysztofa Glijera i Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej kol. Zbigniewa Bednarza, którzy zostali zaproszeni na posiedzenie. Członkowie Stowarzyszenia zostaną zapoznani z pismem i wyjaśnieniami zarządu na najbliższym Walnym Zebraniu Sprawozdawczo-Wyborczym, które odbędzie się w marcu przyszłego roku.
Zarząd Stowarzyszenia dokonał analizy sytuacji finansowej w związku z zbliżającym się okresem sprawozdawczym za 2018 rok. Prosimy o dokonywanie wpłat składek członkowskich za 2018 rok i poprzednie lata (zaległości) poprzez konto bankowe Stowarzyszenia. Składki członkowskie będą też zbierane przez Skarbnika Stowarzyszenia w czasie spotkania opłatkowego.
Zarząd Stowarzyszenia informuje, że zostaną wysłane okolicznościowe życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku oraz zaproszenia na nasze spotkanie opłatkowe do zaprzyjaźnionych instytucji i organizacji.